Секс шоп Кролик надає гарантію відсутності в товарі заводських дефектів абсолютно на всю продукцію в магазині.
Також, у нашому мультибрендовому асортименті є товари з тривалою гарантією на 1 рік або більше.
Далі про все детально та по порядку.

Обмін товару з виробничим браком чи дефектом

При отриманні товару обов’язково ознайомтеся з його цілісністю та працездатністю. Це не обов’язково робити прямо біля кур’єра чи співробітника пошти. Сміливо забирайте посилку та перевіряйте її у комфортній обстановці. Головне — проведіть перевірку в день отримання товару, а у разі виявлення дефекту дайте нам знати про цей факт протягом 24 годин з моменту його отримання.

Правила обміну товару з виробничим браком та дефектом

Якщо в ході перевірки Ви виявили, що придбаний товар має виробничий брак або дефект, не варто переживати!
Ми замінимо бракований товар на новий та покриємо витрати за пересилання в обидві сторони.

Необхідно повертати чистий товар, який не був у використанні, у його оригінальній фірмовій упаковці, у тій же комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція тощо).

Після отримання товару ми проводимо його діагностику, задіявши відеозйомку, починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром.

При підтвердженні браку

Ми надсилаємо Вам на заміну новий товар. Насправді це займає 1-2 дні з його отримання. Але формально, ми залишаємо за собою право зробити заміну не пізніше 14 днів від дати отримання товару.

Витрати послуги транспортної компанії з повернення, і навіть відправки нового товару назад ми беремо він.

Якщо брак не підтверджується

Ми повідомляємо про це Вам, а за потреби відправимо відео діагностики з доказами. І тут витрати за пересилання товару лягають на покупця. Товар буде відправлений Вам за вартістю його доставки.

Як заявити про несправність виробу

Для цього просто зателефонуйте нам у робочий час за телефонами, вказаними внизу сторінки.

Ми подбаємо про все інше!

Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню чи обміну згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню чи обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна та постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір’яні та пухові вироби;
  • рукавички;
  • гребінці, гребінці та масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфумерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати та засоби;
  • предмети особистої гігієни та інші товари, що стикаються з інтимними частинами тіла.

Товари з тривалою гарантією

У нашому магазині ви знайдете більше товарів з тривалою гарантією від Кролика. Про наявність такої гарантії та її термін вас проінформує напис в описі товару

Що таке тривала «гарантія від секс-шоп Кролик»

Гарантія від секс-шоп Кролик — відмінна перевага і зручний сервіс, що полюбився багатьом нашим клієнтам. Тут все дуже просто:

При настанні гарантійного випадку на виріб, який має гарантію від виробника, заміну на новий товар здійснюватиме секс-шоп Кролик безпосередньо. Це означає, що ми оперативно замінимо вам товар на новий прямо з нашого складу. А з процедурою обміну неробочого товару виробнику розбиратимемося вже самі, тим самим позбавляючи Вас потреби в тривалому очікуванні.

Правила заміни товару із тривалою гарантією

  • У разі настання гарантійного випадку необхідно заявити нам про факт несправності. Намагайтеся повідомити максимум наступної інформації:
  • Номер замовлення або ТТН, за яким даний товар був відправлений;
  • ПІБ та мобільний номер телефону одержувача посилки;
  • Серійний номер товару (якщо такий є).

наші контакти для подання заяви ви знайдете внизу цієї сторінки.

  • Ми фіксуємо проблему та повідомляємо Вам дані для повернення неробочої іграшки до нас.
  • Товар необхідно повертати чистим, у його оригінальній фірмовій упаковці, у тій же комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція тощо).
  • Витрати за пересилання товару на гарантійний обмін обидві сторони оплачує покупець.

Після отримання товару ми проводимо його діагностику, задіявши відеозйомку, починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром. Це необхідна процедура подальшої рекламації несправного товару виробнику.

Після відеофіксації несправності товару ми надсилаємо Вам новий товар на заміну. Насправді це займає 1-2 дні з моменту отримання нами посилки. Але формально, ми залишаємо за собою право зробити заміну не пізніше 14 днів від дати отримання товару.

Якщо виріб більше не доступний або знятий з виробництва, ми запропонуємо Вам аналогічні варіанти з того самого цінового сегмента, з максимально схожими технічними характеристиками.

Причини з яких може бути відмовлено у заміні товару за гарантією

  • Товари з механічними чи навмисними ушкодженнями гарантії та поверненню не підлягають. Гарантія поширюється тільки на несправності виробу, передбаченого заводом-виробником, що виникли при правильній експлуатації.
  • У заміні товару може бути відмовлено, якщо діагностика не підтвердила заявлену несправність. У цьому випадку ми надаємо відео з підтвердженням перевірки.
  • Товар повинен бути у своїй оригінальній фірмовій упаковці та комплектації. Інакше у заміні товару за гарантією може бути відмовлено.

Зверніть увагу, що виріб, що надсилається на діагностику та заміну, повинен бути чистим.

Як подати заявку на обмін за гарантією

Заяви про гарантійні випадки приймаються 24/7. Якщо у Вас є запитання, прохання чи бажання отримати консультацію, будь ласка, не соромтеся дзвонити нам у робочий час або писати в Телеграм канал за контактними телефонами, вказаними внизу сторінки.

Ми на вашому боці і завжди раді допомогти!